Dammsugare

Vad gillar ni vår dammsugare? Den är påslös, japansk och minst 15 år gammal. Det tog ett tag innan jag vågade pröva den, men den funkar faktiskt hyggligt. Å andra sidan blir det faktiskt inte så dammigt här, det är väl fukten som fixar det. Smulor och sandkorn finns det i vanlig dos.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 svar på Dammsugare

  1. Anna Karlsson skriver:

    Vilken fin dammsugare! Ser ut att vara gjord i godis, en Ahlgrens dammsugare.

Kommentarer är stängda.