Packning

Näe! Det här är inte kul! Kan vi inte bara komma iväg nån gång?!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 svar på Packning

  1. Mia Lövblad skriver:

    Näe, det där är INTE roligt. Men snart börjar äventyret! All lycka på er resa! Vilket fantastiskt spännande år ni har framför er!

  2. Anette skriver:

    Tack Mia! Snart börjar….det stora äventyret. Precis som i Wild Kids…

Kommentarer är stängda.