Näe! Det här är inte kul! Kan vi inte bara komma iväg nån gång?!
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- eva om Midsommar i kungariket
- BrittInger om Tänk att vi åkte till ett sånt ställe där det fanns så mycket kul
- Helen om Smått & gott
- Anette om Smått & gott
- Helen om Smått & gott
Etiketter
- advent
- apor
- baka bröd
- buddha
- böcker
- cykla
- förberedelser
- gäster
- Hainan
- hemmet
- hemskolegruppen
- IKEA
- jul
- Kinesiskt nyår
- körsång
- Lantau
- linbana
- Lucia
- marknad
- mat
- Mong Kok
- museum
- nöjesfält
- Ocean Park
- odling
- parker
- Peking
- resor
- skola
- skridskor
- skyskrapor
- språk
- strand
- svenska kyrkan
- svenska skolan
- SWEA
- Taiwan
- Tao Fong Shan
- tempel
- tunnelbana
- vandring
- väder
- vänner
- Yunnan
- Öar
Tidigare inlägg
Meta

Näe, det där är INTE roligt. Men snart börjar äventyret! All lycka på er resa! Vilket fantastiskt spännande år ni har framför er!
Tack Mia! Snart börjar….det stora äventyret. Precis som i Wild Kids…