Med vänner på besök blir det inte mycket tid till att blogga. Ett intensivt turistliv lever vi dessa dagar. Härligt med mycket tid för samtal och gemensamma upplevelser. Inläggen här får vänta tills de har åkt hem igen.
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- eva om Midsommar i kungariket
- BrittInger om Tänk att vi åkte till ett sånt ställe där det fanns så mycket kul
- Helen om Smått & gott
- Anette om Smått & gott
- Helen om Smått & gott
Etiketter
- advent
- apor
- baka bröd
- buddha
- böcker
- cykla
- förberedelser
- gäster
- Hainan
- hemmet
- hemskolegruppen
- IKEA
- jul
- Kinesiskt nyår
- körsång
- Lantau
- linbana
- Lucia
- marknad
- mat
- Mong Kok
- museum
- nöjesfält
- Ocean Park
- odling
- parker
- Peking
- resor
- skola
- skridskor
- skyskrapor
- språk
- strand
- svenska kyrkan
- svenska skolan
- SWEA
- Taiwan
- Tao Fong Shan
- tempel
- tunnelbana
- vandring
- väder
- vänner
- Yunnan
- Öar
Tidigare inlägg
Meta
Det låter som ni har det väldigt intensivt och trevligt, hälsa alla de andra!
Malin
Såg inte din kommentar förrän det var för sent, för nu har de åkt. Men vi har haft det jättetrevligt! Kram!