Idag var M lite mer optimistisk och såg fram emot sitt liv i Hong Kong ”…för på ett år hinner man ju få nya kompisar!”
Han och jag har varit i stan och växlat in hans och E:s samlade besparingar till Hongkongdollar. Det är alltid roligt med annorlunda pengar!
Jag försöker njuta extra mycket av sånt som inte går att få i Hong Kong, t ex filmjölk. Och filernas fil är:

Håller med! Bollnäsfil är mitt första val när jag vill lyxa till vardagen med 3%-ig fil. 🙂