Bilar och bebisar

Båda våra pojkar var gravt bilfokuserade när de var små. Vi trodde den perioden var över för länge sen, men nu har intresset väckts ur sin slummer och blommat ut igen. Här finns nämligen smockfullt av ferrarisar, porschar, lamborghinisar, maseratisar, lotusar, you name it!

Ett nytt intresse är bebisar. Jämt på tunnelbanan tittar de om det finns någon bebis i vagnen. ”Åh, kolla vilken söööööt!”

De har alltså sysselsättning både på bussen och tunnelbanan.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

1 svar på Bilar och bebisar

  1. Elisabeth skriver:

    Fiiina pojkar du har!

Kommentarer är stängda.