Jympa

Sedan 2010 finns gruppjympa av svensk modell i Peking, under namnet Heyrobics. Nu vill de starta även i Hongkong. Idag har jag varit med på ett gratis provpass i Victoria Park, lett av svenske Linus.

”The instructors wear Swedish-colored clothing matched by pinks shorts (hate it or love it, you’ll just have to live with that color combination!).”

 

 

 

Bara 15-20 personer hade kommit för att vara med, bland dem några svenskor, som det var trevligt att prata med en stund. Gassande sol i parken idag, egentligen för varmt för jympa. 

Ännu finns inga lokaler och instruktörer, så det dröjer nog innan verksamheten är igång. Blir det nåt så är jag på.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.