Snabbmat i Mong Kok

Vad ska man välja, tro? Jag tog dim sum på spett, milda bollar av fisk/räkmos (eller?) med pastadeg omkring, och doppade i soja. God, lite seg konsistens. Inte så pjåkigt. 3 Hongkongdollar för ett spett (ungefär 2,70 SEK). Och så lite vattenmelonjuice till det.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.