Det blev jubel igår kväll när jag avslöjade att vi skulle använda dagen idag till ett besök på Ocean Park, tillsammans med min kursare L och hennes två killar som just flyttat hit. Hur mycket trevligare kan en måndag vara?
L och jag har varsin 11-åring och varsin 8-åring, nästan för bra! Dessutom verkade de hitta varandra snabbt och har haft superroligt hela dagen. Nu lite trötta förstås, men det var det värt!